måndag 29 december 2008

febrig

Gumman sover sen ca 2 timmar tillbaka, puuh! fast det var ganska nyligt som vi la henne i sin egen säng, innan låg hon i famnen och sov djupt. Febern har varit upp till 39.8 nu på kvällen, stackars liten. Andra gången hon är sjuk den här hösten/vintern. Senast var väl i november tror jag, fast då var hon riktigt riktigt förkyld dessutom. Nu är hon ju bara febrig och har ont i öronen (tror vi iaf).Hon sover ganska oroligt nu hör jag i babyvakten, är väl dags att mata henne och kanske ta upp henne ett tag igen.

Har lite ångest över nyår, min syster har 30års fest som vi haft inplanerat sedan länge, men nu har det kört ihop sig för mig då peruken jag skulle ha inte alls var som ja tänkt mig när jag beställde den samt att inköpet av klänningen har jag skjutit på för att handla den på rean vilket jag inte hunnit då jag haft emmy med mig och hon är ju inte särskillt förtjust i att sitta i vagnen medans mamma provar kläder. Plus då att Emmy gått och blivit sjuklig, är det inte typiskt? Jaja, huvudsaken är ju faktiskt att E blir frisk snabbt så hon slipper det onda!

Inga kommentarer: