söndag 21 december 2008

ska strax sova. Har suttit uppe med en febrig emmy. Hela dagen har hon kännts ovanligt gnällig, även igår och nu ikväll när jag var in till henne när hon sov så kände jag att hon var varm. Tog tempen o den låg på 38.5 så hon fick en alvedon supp och har myst lite i famnen tills den började verka. Så nu sover hon igen. Får väl se hur morgondagen ser ut. Planen var att fara in till stan hela familjen o fixa det sista inför julafton samt fara förbi fam. Grenholm med julklapparna. Men det blir nog bara jag som åker iväg. De senaste dagarna har det varit fullt upp. Jag har som sagt jobbat sen i tisdags. Både dag o kvällar. Men nu är de lite jul vila även för mig. Skönt! Imorgon kväll ska vi baka lite till svärföräldrarna som vi ska ta med när vi åker dit på julaftonen. Har iaf hunnit vara hos elin en sväng idag, fikat lite o bytt julklappar. På tisdag är det möte med prästen som ska hålla i mammas begravning. Ska bestämma lite psalmer o sånt. Vet faktiskt inte riktigt vad som händer på en begravning. Har varit på så få och jag var så ung på den senaste. Någon som har tips på en fin psalm som inte är sådär jätte vanlig? Nu ska jag sova, hoppas på att få någon timmes sömn iaf! Hoppas hon inte blir sämre till julafton. Vore ju typiskt till vår första jul ihop! Godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

God Jul på er! Hoppas Emmy blir piggare snart!