måndag 5 januari 2009

Fynd

Kommit hem för inte så länge sen, dagen har spenderats på storheden med Helena och Tobias där jag fyndade lite saker. Två glasljusstakar, svarta leggings till Emmy samt en rosa adventsljusstake till Emmys rum nästa år. Försökte hita något åt mig själv på HM, tanken var att det skulle bli en svart/mörklila kjol med hög midja och lite "vippig", men fann ingen. Vet dock att det finns en på Vila som jag spanat in fler än en gång. Men ekonomisk (snål) som jag är så vill jag ju fynda på rea! När jag kom hem så gav jag Emmy lite mat för M skulle hämta upp henne och fara vidare till farmor och farfar där det väntade julklappar från släkt till henne. Så nu ska jag passa på att ta det lungt och mysa på. Blir att tappa upp ett varmt skumbad tror jag, har också satt på lite musik att tralla till. Skööönt!

Inga kommentarer: