torsdag 22 januari 2009

Oj va länge sen det var jag skrev. Har inte alls haft ork eller lust till att sätta mig här men nu är jag tillbaka igen. Under tiden som varit har Emmy hunnit med att vara lite krasslig någon dag, verkar vara öronen som spökar på henne IGEN.Undras om hon kommer vara ett sånt där öronbarn (Huuuu!!). Vi har iaf hållt oss friska än så länge, alla runt omkring oss verkar bli sjuka. Magsjuke epidemi och influensan som härjar. I lärdags var vi ju på 30års fest och oj så kul det var, riktigt lyckat. Vi båda kunde vara med under hela kvällen då syster var barnvakt och fixade allt. Tack! Vi kom hem halv fyra på morgonen, ja det är sant! God mat, lekar, guitarhero och singstar hela natten igenom. SKOJ!! Nu på lördag vankas det ännu mer festligheter, denna gång min kära vän Elin som firar sin 25 års dag. Får se hur det blir då, om Emmy håller sig frisk så kan vi båda gå eller så ska M stanna hemma så får jag fira. Nu är bara det bara det ständiga problemet. Vad ska jag ha på mig!?

Emmy äter ju som sagt inte så bra, eller ja hon äter men inte så varierat dock. Två rätter som är favorit. Idag åt hon iaf korv och makaroner för första gången och hon plockade i sig det alldeles själv :) kanske inte en dunder måltid men hon var nöjd efteråt. Huvudsaken det! Hon tränar på för fullt med att gå, hon släpper allt mer och går till saker. Men det går inte att få henne att gå på beställning, nä då fegar hon ur.

Målningen i källaren är så gott som klar, nu är golvet inköpt och det ska läggas i helgen är det tänkt. Iaf påbörjas! Imorgon blir det stan för mig och Emmy tillsammans med Hanna och barnen. Får se hur det går, Emmy är inte allt för förtjust i att sitta i vagnen nuförtiden så det lär väl bli total kaos på butikerna...Nu blir det däremot lite fika med M innan sängdags. Godnatt.

Inga kommentarer: