tisdag 27 januari 2009

Rensning

Idag har det varit rensning här igen. Källaren börjar bli större och större ju mer vi slänger! Härligt att se, man känner sig verkligen som en ny människa när allt gammalt skräp försvinner. Har också gått igenom endel av Emmys kläder som hon vuxit ur (vissa är fortfarande utlånade) Kommit fram till att vi ska sälja endel, det som är något att sälja.

Idag somnade Emmy 18.30 totalt utmattad. Vette tusan vad som tog åt henne, bara det inte är influensan som spökar även här! Blir tokig på alla sjukdomar som florerar! Nu ligger hon och bökar i sin säng, vaknar till och gallskriker men blir tyst igen. idag har hon mestadels gått vart hon än ska. Hon är verkligen duktig, stabil och snabb! Så kul! Imorgon ska vi in till stan mest troligt. Ska möta upp Elin för en fika/lunch och kanske fynda något åt mig själv. Rensade nämligen bland mina kläder och gav typ hälften till lillasyster så nu ekar det i mina klädlådor. ÅNGEST!

Just ja, glömde ju berätta. Idag var jag på jobb intervju. Ska få ett besked mest trolig imorgon om hur det blir. Till en början lär det ju bara bli extra pass men som sagt, det är ju alltid en början. Det verkade iaf som att jag gjorde ett bra intryck :) Tell you more tomorrow!

Inga kommentarer: