onsdag 28 januari 2009

Uppe med tuppen

Idag var vi uppe med tuppen som jag befarade igår när hon somnade så tidigt. Men det gör inget, vi har det rätt mysigt. Har hunnit äta frukost tillsammans med M som skulle och jobba. Tända ljus, rostade mackor och kaffe. Myyys! Emmy har en ny favorit grej. Äpplen. Om man ger henne äppelskivor så kan hon sitta i evigheter och mumsa på dessa.

Väntar på att dom ska ringa från tandläkaren. Ska av boka min tid idag som jag kom på igårkväll att jag hade (!) och har inte hunnit fixa barnvakt så det blev lite knapert med tid. Ska se om jag kanske får en tid imorgon istället. Ska dra ut en till visdomstand, som tur är så har jag det där abbonemanget som gör att jag inte behöver betala för det jag gör. Om jag inte haft det nu skulle ja behövt betala ca 1000 kr för att dra ut den!

Blir en sväng till stan idag som sagt. Ska kika om det finns någon klänning om Emmy kan ha på sin stora dag.

Nu sitter hon och gör rörelserna till "imse vimse spindel", sötnöten!

Inga kommentarer: