torsdag 8 januari 2009

Snöstorm

Puuh säger jag då bara. Att promenera i snöstorm är mindre kul och mycket svettigt. Först blev det en promenad till jobbet och sen även hem från jobbet. Så totalt har jag prommat 1 timme och 10 min idag, effektivt må jag säga! Att skippa godsaker och promenerat lite under en vecka har resulterat i att jag loosat 1 ½ kilo(!) och det känns banne mig.

Nu väntar jag på att M ska hämta syster från flyget,sen blir det mys med te och lite tjejsnack in på småtimmarna skulle jag tro. Längtar till imorgon då Emmy får väcka moster med ett stooooort leénde.

Känner mig lite nervös inför begravningen imorgon...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kände samma sak inför min mammas begravning... Men hur konstigt det än låter, så känns det faktiskt som att man får ett "avslut" efter begravningen och man får ett lugn i kroppen. Svårt att förklara, men det kändes så för mig iaf...
Kram till dig!