torsdag 8 januari 2009

Bilder

har varit och fixat lite inför morgondagen, blommorna och musiken klar. Ikväll ska jag iväg och jobba, ska faktiskt ta mig en promenad dit och hem. Bara att klä sig varmt så ska det nog gå. Ikväll kommer även syster Lisa hem till oss så imorgon får hon gosa på Emmy igen, mysigt att se folk omkring oss njuta av våran lilla tös. Att hon kan ge så många så mycket glädje, otroligt! Har fotat lite nyss, slänger in några av bilderna på sötnosen.













skriver mer ikväll antagligen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja du har verkligen att se framemot. Minns när jag sa till min kompis att det är så gulligt när hennes son frågar varför om allting, hon tittade på mig och sa: vänta bara! haha.

Säger detsamma, VÄNTA BARA ;)

och när dom ställer frågor som man inte kan svara på. Men mamma varför vet du inte? alla vet! får man till svar då, av sin tre åring :D

Anonym sa...

mela; kuuuul! Ja jisses, underbara barn ;)