tisdag 3 februari 2009

Emmy sover och M är ute och snurrar med bilen, är och kollar lite grejer till källar renoveringen. Ständiga utgifter,sliter mitt hår. Vill ju egentligen lägga pengarna på roligare saker som frisörbesök, nya kläder till mig, ny dator och såna saker men men...

Idag har vi iaf hunnit med att lämna hårddiskarna till båda våra datorer åt en kompis som ska fixa dom, rädda alla våra gamla bilder bla Hälsa på pappa/morfar ute i butiken, Emmy fick äta sin lunch därute. Sedan hann vi även med att kika efter skor till Emmy som hon kan ha under våren då vi tror att hon kommer börja promenera utomhus mer och mer. Men vi hittade inga, vi kollade på Maxi. Vi får ta oss en tur på skokanonen och OBS också. Känns inte så aktuellt att köpa värsta dyrskorna för så kort tid och för det "lilla" hon kommer att promenera utomhus.

Nu blir det lite mat och sedan lite småfix här hemma. Ska sätta upp bokstäverna på Emmys rumsdörr bla..

2 kommentarer:

Anonym sa...

jadu, vet faktikst inte! jag ser till att tvätta upp och stryka kläderna innan jag fotar. Sen kan man ju tänka på vad man har som bakgrund när man fotar kläderna. Ett skitit golv (som jag sett att vissa fotar på) är nog ingen hit. Sen är det väl viktigt att det är BRA foton. När jag sålde jeansen såg jag till att fota baksidan också, och la till det som en extra bild. Så det är väl mitt tips :)

Anonym sa...

Finns superfina skor på euroskor nere i smedjan, 40% på alla barnskor så det är inte alls dyrt.. vi har köpt Rafaels vinter och sommarskor där! *Tips* :)