måndag 2 februari 2009

Överlevt!

Jag lever fastän jag varit utan internet under heeela gårdagskvällen. Fast jag kan erkänna att jag hade lite abstinens när Emmy somnade kl 20. Idag tog jag och Emmy oss till Växhuset igen, inga bilder den här gången dock då vi glömt köpa batterier till kameran.Typiskt! Och eftersom M jobbat natt så skulle han ju sova lite längre på dagen så vi fick hålla oss borta, men det var helt ok för mig.

Efter att vi varit på växhuset mellan 10 och 13 så promenerade vi till mammas grav, Emmy passade på att sova sin dagslur i vagnen. Och den här gången så sov hon faktiskt en hel timme! Det har ju varit underbart väder idag så jag bara njöt av att få lite friskluft och solsken. Senare så kom Elin och Alex förbi efter att hon hämtat honom på dagis, båda barnen var på sådär bra humör. Dom skulle promt leka med exakt samma saker och vara på exakt samma ställe som den andre hela tiden.Kaos. Men dom är trots allt söta de små liven, man kan inte annat än skratta åt kaosen som utbryter när dom sätter igång och skriker och tårarna sprutar.

Emmy har promenerat utomhus för första gången idag! Full mundering och hon klarade det galant och stornjöt. Stolt mamma!

Imorgon kommer elektrikern och drar lite nya uttag i källaren. Annars har det inte hänt så mycket.

Ja, nu väntar jag på en leverans av pommes och smält ost. Både jag och M blev supersugna på MAXmat när vi såg en reklam. Ja, vi blir faktiskt påverkade av reklam!

Inga kommentarer: