fredag 27 februari 2009

MYS!

Älsklingarna ligger och sover. Tillsammans! DET har inte hänt sen Emmy slutade sova mellan oss när hon var ca 2 månader. Mys! Fast vi ska absolut inte börja ha henne sovandes mellan oss om nätterna. Jag håller på i tvättstugan nu, har galltvålat i princip alla Emmys kläder. Tog sin lilla tid men nu är det gjort så förhoppningsvis försvinner alla förbaskade tomat fläckar även denna gång. Idag börjar M jobba först 17 så vi har haft en härlig morgon tillsammans för en gångsskull. Ingen stress eller måsten, vi har lunkat på i morgonrock och pyamas tills nu i princip.
Jag ska påbörja dagens pluggande på e-utbildningen, får se hur mycket jag hinner mellan tvätten. Har iofs hela kvällen på mig också så det ska nog gå bra, några timmar kommer jag nog hinna göra klart idag.

M jobbar hela helgen, fast imorgonkväll ska vi på kalas hos hans kusin som fyllt 15. Måste in till stan imorgon med andra ord och inhandla en present.

Annars bjuder inte helgen på något extravagant.

Inga kommentarer: