torsdag 5 februari 2009

Snö!

Godmorgon.
Första synen imorse när jag tittade ut var SNÖ. Det snöar massor och jag fryser som attans! Ville verkligen inte kliva upp när jag hörde Emmy prata på i sitt rum, så jag låg faktiskt och drog mig ca 30 min med täcket över huvudet. Vi klev upp strax innan åtta och nu har jag hunnit hälla i mig tre koppar kaffe i hopp om att bli lite piggare och varmare. Ser verkligen inte fram emot att dra mig ut med vagnen och hunden för morgonkisspromenaden. Sen blir det till att göra mig till människa, fixa håret och fejset så man vågar sig ut bland folk idag.

Växhuset på schemat, måste först ringa och kolla om dom har öppet idag. Sen ringa och väcka Hanna och kidsen, för dom sover väl som vanligt vid den här tiden!


Vi busar framför kameran.

Emmy springer runt o busar nu på morgonen

Inga kommentarer: