torsdag 5 februari 2009

Har inte tagit oss utanför dörren ännu då jag var tvungen att lägga Emmy. Hon var sååå trött och inget var bra så det var lika bra att lägga henne, det blir dock lite knepigt med tiderna nu då hon förmodligen kommer vilja sova igen senare på eftermiddagen. Men det kanske går att styra, får se helt enkelt hur hopplös damen blir senare. Jag ska iaf jobba ikväll så nattningen är inte mitt problem ;)

Måste klippa mig, det ser förjäkla trist ut mitt hår. Långt, tjockt och oformbart. Blir oftast en slarvig knut eller vanlig svans av det hela. Jag kan nästan säga att det kommer bli under den här månaden (om nu inte källarrenoveringen ruinerar oss på pengarna) Sen måste jag färga det igen för nu ser det så där dassigt ut. Och lite nya kläder vore i helt fel det heller. Men som sagt, ekonomin tillåter inte vad som helst. Sen är det ju ett kalas som vankas också så lite presenter och annat småfix kommer också kosta någon slant.

Nu ska jag klä mig, bädda sängen och plocka lite i köket medans lillan sover.

Inga kommentarer: