måndag 16 mars 2009


Godmorgon. Så här ser det ut när jag kommer igång på morgonen efter att gumman ätit sin frukost. Nu far hon omkring o brummar med en bil. Vi klev upp strax innan 7 och hon har sovit hela natten igen! Helt otroligt vad fort det gick från att äta 3 ggr per natt till att inte äta alls eller för vakna! 1 natt med 2 timmars skrik och en halv natt med att gå in o stoppa in tutten 2 ggr. Det är vad vi fick stå ut med o nu sover hon hela natten! Ingen är lyckligare än jag som nu får sova flera sammanhängande timmar! Jag känner mig som en ny människa när jag kliver upp. Förut så låg jag gärna o drog mig när hon vaknat, knappt så att jag var vaken ens när vi klivit upp! Idag är det iaf stan som håller. Ska träffa systra mi o umgås lite över en kopp kaffe. Sen ska jag också boka klipptid eller ta en dropin tid. Nu måste det göras något åt detta fågelbo. Ses!

Inga kommentarer: