lördag 28 mars 2009

Godmorgon. Älskar att vakna upp på morgnarna tillsammans med min älskling bredvid mig och våran underbara lilla tjej som pratar på i sin säng.Vi tar henne alltid till våran säng när hon vaknat, där ligger vi och myser tillsammans allihopa en stund innan vi kilar ner och äter frukost (ja, när M är ledig då alltså. Annras smiter han iväg till jobbet innan 6). Mysfaktorn är hög då! Idag var det just en sån dag och man blir på så bra humör resten av dagen om morgonen startar bra. Nu ligger lillan och sover igen, vi klev upp halv åtta idag men trots sovmorgon så var hon fortfarande trött. Efter hon vaknat så ska vi äta lunch och sedan promenera till fam. Carlberg. Det var så länge sen vi sågs sist, dessa förbaskade sjukdomar som alltid kommer ivägen!

M slutar tidigt idag så han kommer sen förbi och håller oss sällskap. Dock så ska ju jag och jobba ikväll igen så det blir inget mys i soffan hemma sen för oss och imorgon ska jag jobba mitt första pass själv på shell, 7-16 blir det. Hoppas det är mulet och trist ute så jag slipper må dåligt över att alla är ute och myser i solen...

Gumman rensade i städskåpet och fann mammas gömma av tomma colaburkar!


Inga kommentarer: