fredag 27 mars 2009

äter upp mina ord

Det där jag skrev med skönt flow får jag nog äta upp. För idag när jag skulle anmäla föräldra dagarna så fick jag en mindre rolig nyhet. Dom är slut! Jag trodde liksom att läget var under kontroll men egentligen så har jag bara missuppfattat allt som stod på hemsidan om antal dagar kvar. Hur dum får man vara!? Jaja, gjort är gjort. Nu är det bara att slita håret och börja slava ÄNNU mer. Men men, får väl glädjas åt att sommaren åtminstone är löst och att vi iaf har en heltidslön att falla tillbaka på samt min inkomst från gården + extrapass på 7-eleven (shell).

Nu borde jag egentligen göra annat, som att duscha så vi kan gå ut med hunden när gumman vaknat, och sedan göra allt annat som hör till dagen. Lunch, mellis, promenera till E´s farmor och farfar i stan, fara till jobbet och sedan dra täcket över huvudet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Nja, det är inte våra kissar (vi har en till också), utan mina svärföräldrars. Men dom har fått vattenskador i källaren så undertiden det springer en massa byggjobbare där så får kissarna bo hos oss :)