onsdag 11 mars 2009

Nattvak

Håller mig vaken med hjälp av familjeliv, bloggar och olika klädsidor. Har hunnit med att förhindra 2 uppvak. Ett vid 23.30 samt ett nyligt 01.15. Nu är det ca 2 timmar kvar tills jag får lägga huvudet på kudden och plugga in lurarna i öronen (så ja inte vaknar av Emmys gnäll) och somna skönt till lite musik. Längtar! Att vaka såhär gör ju att man blir hungrig så nu mumsar jag i mig en tallrik fil med banan i. Snart börjar Ally Mcbeal, en serie som jag älskade när jag var lite yngre men som jag börjar irritera mig på nu på senare (?!) dagar, hon är ju lite lätt hysterisk och nervös.

Peppar peppar, det har varit rätt lugnt med tandvärken nu under kvällen. Kanske det håller på att gå över? Ska iaf in imorrn och kolla, kanske är något hål på G eller så är det en visdomstand som ligger och trycker på. Ja, jag har tydligen anlag för visdomständer även i överkäken. Fast jag var nästan säker på att dom sagt att ja inte haft anlag för de förut när dom kollat.

Inga kommentarer: