lördag 7 mars 2009

Vart tar all tid vägen!? Det är ju skrämmande, jag hinner verkligen inte med någonting känns det som. redan gått 3 dagara sen jag sist skrev och vad har vi gjort sen dess...?

Jag har iaf hunnit lämna in ansökan om sommarjobb åt kommunen. Blir en intervju inom de närmsta veckorna. Idag så fick jag hoppa in och jobba mellan 12-15 på shell, bra att få komma igång lite smått. Emmy fick vara med farmor och farfar då M också jobbade. Nör jag jobbat klart så åkte jag och skulle hämta gumman men vi blev kvar ända tills M kom hem från jobbet vid 18.30. Klockan 19.30 somnade tösabiten, så vi hade planerna på att slå på filmen patrik 1.5 som vi hyrde till igår för att se, men det blev så mycket annat som kom i vägen så även idag. Orken att sitta framför tvn fanns inte så M slocknade i soffan och jag satte mig vid datorn istället.

Jo just ja, igår så hälsade vi på hos Hanna och barnen. Tog oss ut i det sköna vädret. Barnen (Walter) klättrade i snöhögarna och Emmy stod mest och tittade på måttligt road. Men sen fick dom åka bobb tillsammans och det tyckte Emmy var skitkul. Riktigt sött var det!
Dock så ville inte Walle vara med på bilden...

Imorgon jobbar M så jag och Emmy ska hänga med Hanna och Tyra en stund innan dom ska på babysimmet. Blir nog en sväng till stan om det är fint väder. Nu ska jag gå och göra ingenting ett tag till. Sen blir det sängen.

1 kommentar:

Anonym sa...

men, ser ju ut som "vårt hus" :)

Ja hon säger cheeeeese så fort jag tar fram kameran, därav mega smilet. haha :D