onsdag 4 mars 2009

bloggtorka

Varit frånvarande pga datatrubbel. Men nu är jag förhoppningsvis på banan igen! Håller på att fixa med sommarjobbs ansökningar, ångestframkallande om något. Huvvaligen. Tanken är ju att jag ska ha mig ett sommarjobb denna sommar så M får vara pappaledig hela sommaren medan det är min tur att slita i värmen. Imorgon blir det min andra "lära"dag på mitt nya extra jobb, får se hur det blir. Ska jobba mellan 10-15 och sen ska jag in till stan och lämna in ansökningarna till kommunen, efter det åker jag direkt till gården och jobbar kväll. Och som vanligt så är ju M ledig när jag har fullt schema, det är ju verkligen sååå trevligt med allt detta pusslande...NOT! men till helgen så har jag faktiskt tagit ledigt så vi får lite tid tillsammans. Dock jobbar M dagtid nu i helgen men vi har iaf kvällarna ihop, hade tänkt gå på bio eller så. Vi planerar även in en liten tripp tillsammans bara jag och han. Får se hur det blir, inget stort eller så. En liten miniweekend typ. det behövs, det har varit rätt mycket senaste året.

Inga kommentarer: