onsdag 1 april 2009

familjeboost

Jag är så lyckligt lottad som får ha båda mina älsklingar hemma flera dagar i sträck. Massor av bus och kramar. M jobbar torsdag och jag jobbar ikväll, imorgonkväll och söndag dag. Men ändå så har vi massor av tid tillsammans! Är lite frånvarande då vi familjeboostar så mycket som möjligt. Det behövs verkligen ibland.

Sitter nu och kollar runt på olika kök för att få inspiration. Nu har vi iaf lämnat in ett förslag som vi båda är överrens om, nu ska det ritas upp med det kök vi valt så får vi se slutpriset och designen. Är även ute efter nya möbler till Emmys rum, ska ha ett vitt litet bord med 2 stolar till hade jag tänkt, för snart ska skötbordet som står därinne väck då Helena och Tob ska ta över det till sin kommande bebis. Sen blir det tavelister där hon kan ha sina böcker och lite annat på ovanför bordet. Mysigt!

Strax vaknar nog gumman och då ska vi iväg och hämta ut lite kort vi beställt samt köpa en liten present till min morfar som fyllt år. Vi ska dit idag och hälsa på också, sen blir det jobb för min del.

Inga kommentarer: