torsdag 2 april 2009

fin dag

Idag har det varit en fin dag tillsammans med vännen Hanna (äntligen är alla fria från sjukdomar!) och barnen då såklart. Promenerade in till stan där vi gjorde lite ärenden samt käkade lunch på M&P. Lilla gumman var på bra humör mest hela tiden och var så söt där hon sprang omkring på m&p och babblade och kollade på allt. Gullungen min. Jag blir alldeles varm i kroppen när jag ser henne! Fast ibland blir jag också rätt less på henne och hennes påhitt....

När vi sedan kom hem där vid 15 tiden så satte jag igång att röjja undan lite medans gumman var glad och nöjd. M slutade 17 idag så när han kom hem så stod maten på bordet (är oftast rätt duktig på att ha maten klar när han kommer hem), vi käkade en liten stund tillsammans innan det var dags för mig att bege mig till jobbet. Och nu sitter jag här, M sover i soffan och gumman somnade kl åtta ikväll. Imorrn är vi båda lediga, får se vad dagen bjuder på. Vet iaf att vi ska på paltmiddag hos M´s bror+tjej. Trevligt trevligt! Kanske att vi hyr en film till kvällen, om vi orkar dvs!

gumman idag, sprang omkring i sina skor hemma.

Inga kommentarer: