fredag 3 april 2009

helg!

Härliga fredag!
Ikväll och imorgon är vi lediga båda två. Har verkligen blivit bortskämd senaste 2 veckorna med att ha älskllingen hemma med oss. Så mysigt att få göra alla dess tråkiga vardagsbestyr tillsammans. Tänk om det alltid kunde få vara såhär! Men men, jag ska vara glad för att min älskling iaf har ett jobb (två) att gå till och knappt ens behöva oroa sig för att bli varslad. Hör så många runtomkring som får sina drömmar krossade då de blir av med jobben. Huvvaligen! Är även väldigt glad över att jag iaf har mina två extra jobb som åtminstone ger mig lite klirr i kassan tider som dessa! Det gäller att se positivt på de man åtminstone har, det hade kunnat vara värre!

Gumman sover och M är ute och rantar. När tösen vaknat så ska vi och handla lite tillsammans inför helgen. Blir säkerligen något gott till kvällarna, jag vet då att jag ska ta mig en öl eller två ikväll. Mmmm! Massage är det även utlovat under kvällen, det har vi minsann skakat hand på ;) MINST 15 minuter var blir det!

Nu ska jag dricka mitt kaffe med grädde (mjölken tog slut så jag använder sprutgrädde,gott!)
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: