torsdag 9 april 2009

Malmöresa

Nu sover gumman och jag passar på att skriva lite. Igår var vi på stan tillsammans med Hanna och Tyra, mötte även upp Elin en kortis över fika på M&P. Hanna shoppade kläder till barnen och jag kikade mest runt lite. Måste ju spara pengarna tills vi åker till malmö och hälsar på syster Lisa. Den 23 flyger jag och Emmy till sthlm och byter flyg som ska ta oss till Malmö. Är lite fundersam över hur det ska gå förmig att ta mig iväg med allt bagage. En stooor väska samt vagnen som är inpackad i stor plastpåse, med andra ord rätt otympligt! Men men, på något sätt löser det sig. Som tjej brukar det inte vara svårt att få hjälp av stora starka karlar ;)

Ska bli sååå mysigt att komma iväg och hälsa på syster. Inte så stillsamt när man reser med barn men det blir nog kul. Vi kommer trängas i ett vardagsrum då syster är inneboende hos en tjej. Ska nog gå bra! Finns det hjärterum finns det stjärterum!

Idag ska vi få besök av Hanna och Tyra en stund. Emmy ska bara sova lite. Dock så stör hostan henne väldigt mycket, fårse hur mycket sömn det blir för henne nu under dagen. Som tur är så sover hon bra om nätterna trots hostan. Sedan kommer lillasyster hit och är barnvakt i 2 timmar tills M kommer hem. Jag ska och jobba kl 16 till 23, great med tid nu under påsken! Även lördag och söndag får jag ihop några timmar! Nu ska jag dricka mitt kaffe och klä mig lite anständigt tillsdet kommer besök.

Inga kommentarer: