tisdag 21 april 2009

Min första lista!

Blev utmanad av min kollega Jenny och för första gången gör jag en lista!

ANTAL

Antal personer du kysst - Oj, för många att komma ihåg!
Antal syskon -5 stycken
Antal piercings - Inga, har dock haft en "mosch" eller vad dom nu kallas och ångrar det rejält då det lämnat ett ärr efter sig!
Antal tatueringar - En och någon till blir det nog. Har två motiv jag vill ha.

FRAMTIDEN

Namn på barn : Om det blir en till tjej så vill jag att hon ska heta Wilma och blir det en pojk så ska han få heta antingen Elis eller Oliver. Kanske jag får en av varje ;)

FAVORIT

Mat -Oj, det mesta som är sliskigt!
Sport - Spela fotboll och titta på hockey.
Låt - För många att välja bland! Exempel; Tracy chapman- three little birds, Counting crows- Mr jones. Allt beror på humöret!
Nummer - 3
Årstid - vår och sommar helt klart!

HAR DU NÅNSIN

Varit kär - Jajjomänsan lite småkär i yngre dagar, men bara på RIKTIGT då jag och M träffades.
Blivit dissad - Mja, vettetusan. Mest jag som dissat ;)
Skolkat - Way too many times....
Sovit utomhus - Åh jo!
spytt i skolan - Nej inte vad jag kan minnas.
Gjort något dumt som du skrattar åt - Japp
Druckit alkohol - Alldeles för många ggr
Ätit sushi - En gång, inget för mig!

THIS OR THAT

Cider eller öl - Öl
Pepsi/cola - Cola
Mc donalds/burger king - Mc donalds
Kärlek eller sex - Love love love! "love is all you need"
Choklad/vanilj - Choklad!
Kakor/paj - Kakor!

KAN DU

Skriva med båda händerna - kan och kan...

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade - Markus
Du pratade med - Markus
Du msnade med - Jenny J
Du kramade - Markus

SENAST DU

Skrattade - Idag
Såg film: Hmms. Någon vecka sedan.

VAR ÄR DU

Vad ser man utanför ditt fönster - Beror på vilket man tittar ut genom. Men det som är mig närmast just nu så ser jag garagetak, altanen och lite hus.
Lyssnar du på musik nu - Nej
Vad har du på dig - Jeans, tröja, halsduk,örhängen.

HAR DU NÅGONSIN

Blivit kallad hora - Faktiskt inte vad jag kan komma ihåg!
Bråkat utan anledning - Jo, mest pga missförstånd.

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

Druckit alkohol - Någon öl här o var.
Rökt - Nix!
Shoppat - i måndags. Skor till Emmy.
Bakat - Jajjo, i förrgår!
Motionerat - Räknas promenaden till coop?

1 kommentar:

Jenny sa...

Härligt Sandra!!
Du var den första att anta utmaningen <3
Hoppas du får det toppen i Malmö! Kram J