tisdag 21 april 2009

Jobb

Idag var M på mötet med banken och det lät positivt. Jag och Emmy var hemma och fixade middag. Idag blev det fläskpannkaka med sylt och glass. Till o med gumman åt massor av pannkaka! Sedan bar det av mot jobbet, idag har vi haft fullt med kids från 5:an och 6:an på besök som har busat och lekt massor. Ljudnivån har varit högre än normalt och mina öron är alldeles trötta. Men det är kul! Älskar mitt jobb på gården och jag hoppas kunna fortsätta även till hösten, tyvärr är det inget man blir rik på men lite extra slantar per månad blir det iaf. Ska iväg med chefen och ett gäng med ungdomar till sthlm den 7-9 maj, det ska bli intressant. Vi ska och hälsa på på fryshuset, gröna lund och någon annan fritidsgård. Mycket resande här :)

Imorgon ska jag tvätta kläder och sedan gå till Elin där vi blir bjudna på middag, dock bara jag och Emmy då M jobbar. Sedan blir det mys hemma i soffan med M, för i övermorgon beger vi oss till malmö. Wohooo!

Nu ska jag pussa lite på M och få upp honom ur källaren så vi kan fika lite kvällsfika innan vi lägger oss. Är sååå trött om kvällarna nuförtiden!

Inga kommentarer: