tisdag 5 maj 2009

dagarna går

Dagarna bara springer iväg, hinner inte ens med hälften av vad jag vill och bör göra. Sen vi kom hem från malmö så har vi haft fullt schema. Försöker klämma in lite häng med vännerna emellanåt men det är tajt! Att både jag och M har två jobb innebär massor av pusslande med tider, energikrävande om något. Men vi ska iaf vara glada över att vi har jobb att gå till som jag tidigare sagt.

Idag har jag möte på banken kl 15, emmy sover nu och jag ska börja med lunchen strax. Hanna kanske skulle kika förbi innan hon ska och hämta Walle från förskolan och sedan efter det så drar jag och E till stan på mötet. Efter det så möter vi upp lillasyster som ska följa oss hem, då blir det att laga middag och tvätta kläder. På torsdag morgon åker jag ju till sthlm med jobbet så jag måste ha lite rena kläder ju.

Emmy växer så det knakar. 4 kindtänder har kommit upp, vi var till tandläkaren igår och han sa att det var tidigt att få dom redan. Nu märker man hur mycket hon också förstår av det man säger, det är kul! Hon är super go mot mig för det mesta, men pappa vill hon inte kramas med så ofta, kan ju iofs bero på att hans skägg sticks! Hon har börjat leka väldigt bra för sig också, man måste inte vara med hela tiden.

Inga kommentarer: