tisdag 19 maj 2009

Nagellack

Gumman sover sedan 19.30 och jag mumsar i mig en filtallrik. M sitter i källaren vid datorn men kommer snart upp då vi ska se på äntligen hemma tillsammans och sedan blir det desperate. Mysigt värre. Jag har hunnit med att måla naglarna också, mitt nya korallröda nagellack är så fint (trots att jag har korta naglar så ser det bra ut, brukar känna mig töntig med nagellack!).

Tack förresten till lillasyster som vi mötte på stan idag och som tog med Emmy till stadsparken där hon fick springa av sig lite medans mamma shoppade! Du är bäst!

2 kommentarer:

Helena sa...

Hihi du har ju som aldrig i ditt liv lyckats ha särskilt långa naglar. Men tänk vad lite färg kan göra åt saken. =)

sandra sa...

helena; nej ja lyckas verkligen aldrig spara =( men kanske en dag!