måndag 15 juni 2009

En dag på stan

Just nu äter gumman middag, vi har varit på stan heeeela dagen tillsammans med Hanna och barnen samt Bea och barnen, totalt 5 barn. Puuh, man blir ju rätt trött i huvudet av allt spring. Kan säga att jag är glad att jag bara har ett barn att hålla reda på...

Vi har sökt skor till Hannas barn men det vart jag som hittade ett par till mitt. Lila converceliknande skor med vita prickar på. Såå söta! Tror jag blivit skofetischist, dock hatar jag att köpa skor till mig själv.

Ikväll slutar M kl 19 så då äter vi middag tillsammans, förhoppningsvis sover E när vi ska äta så vi får en lugn middag. Ikväll ska jag ta mig ett långt bad och bara slappa, kanske springer på affären efter att E har ätit och inhandlar något gott att ha till soffmysarkvällen.

Inga kommentarer: