måndag 1 juni 2009

Nu är jag ensam, Emmy sover sedan halv åtta och M är ute i stugan med sin bror. Idag har vi handlat och grillat, bjöd M´s bror på middag och avslutade med en bärpaj och kaffe. Mmmm. Idag har inte E sovit något alls under dagen, eller ja ca 15 min från sunderbyn i bilen när M och hon varit och hälsat på M´s mormor som ligger på sjukhuset. De senaste dagarna har hon varit svår att få att somna mitt på dagen, kanske det är ett tecken på att hon inte behöver sova? Kan det verkligen svänga så pass att från att sova 2 timmar på dagen till att inte behöva sova alls?

inatt fick jag besök på jobbet av helena och tobias som går på övertid, deras lilla bebis vill inte kika ut ännu. Men efter att de varit hos mig så hände det grejer och jag är så till mig att jag är så nervös och tittar på telefonen hela tiden utifall att de skulle komma ett sms! jag tror ju att bebisen kommer inom ett dygn!


kastar in en "peta i näsan" bild på stumpan.


Inga kommentarer: