tisdag 9 juni 2009

Skooor


I skrivande stund så hör jag hur gumman gnäller lite i sitt rum. Har packat upp oss till övervåningen nu, M sover brevid mig och jag nöter datorn som vanligt. Var just in till henne och gav henne tutten igen. De senaste 3 nätterna har hon faktiskt sovit hela nätterna, det går som väldigt upp och ner det där med nattmatningarna. Har inte ens behövt gå in till henne under natten något heller, så skönt! Man är mycket mer utvilad när man får sammanhängande sömn, även om det bara handlar om att gå upp en gång under natten á 10 minuter för att mata henne.


Skorna hon har på sig är de jag vann på tradera!

Nu ska ja kika vidare på tradera, men schyy säg inget till M. Han tror jag blivit galen och kommer spendera alla pengar vi har där.... (!?)
Vadå

Inga kommentarer: