tisdag 9 juni 2009

Mys

När M kom hem idag efter 17 så åt vi middagen som bestod av kyckling i ugn tillsammans med bacon och bandpasta. Mmmm! Efter maten så diskade jag undan medans M och gumman lekte. Tycker det är så mysigt att höra hur dom leker tillsammans när han kommit hem från jobbet så jag diskar och städar undan så han hinner träffa henne också innan hon ska sova. När jag var klar så gick jag upp till dom och vi lekte allihopa. Hon är så underhållande, vi skrattade så vi storknade! Hon har börjat vara riktigt mysig utav sig, hon kommer fram till en och kramar om en huxflux, och ger pussar lite då och då. Då myser vi må jag säga!

Idag somnade hon i famnen på M när han gav vällingen, helt slut efter allt bus. Inte ens tandborstingen hannt vi med. Får borsta ordentligt på morgonen istället. Hon är inte allt för glad i att borsta tänderna, men det går bättre och bättre!

Nu har vi fått hem våran byrå som är ommålad och nya knoppar satta på. Ska bära upp den till övervåningen nu och börja fylla den med alla grejjerna! Så fin!

Hon har lärt sig ge slängkyssar också, så sött!

Inga kommentarer: