tisdag 16 juni 2009

Skruttungen sover sedan 19 och jag är såååå glad. Det är skönt med tidiga kvällar ibland! M kom hem från jobbet strax efter 19 och hannt inte träffa henne, men imorgon är han ledig och sen jobbar han torsdag och efter det är han ledig 2 veckor. Skönt! Då ska renoveringen ta fart igen! Nu är han nere hos min syster och hjälper dom med sin köksrenovering, förhoppningsvis får vi tillbaka lite hjälp när vi behöver det med våran!


Idag har vi ju varit hos Hanna och barnen, de lekte medans vi fikade. Ibland fick vi gå in och bryta lite småduster. En ego 3 åring och en klåfingrig 1 åring (drygt) är ibland ingen bra kombination ;) Lite fika satt fint i magen, kladdkaka och kaffe. Mums! Sedan bar det av hemåt och laga ihop lite middag till tösen och mig. Köttbullar och makaroner fick det bli, efter middagen så tog jag fram de nyinköpta kritorna och lät gumman rita (för typ första gången) hon tyckte väl det var sådär kul och sedan fick hon hoppa i badet. Välling och sen godnatt kl 19.

Nike skorna och de rosametallic skorna är traderafynd, de lila med prickar på är från HM.


Nu ska jag njuta av tystheten, se lite på tv och mumsa på de sista chipsen sen igår. Just ja, en massage (IGEN!) vart utlovad till senare också av älsk.

Inga kommentarer: