fredag 26 juni 2009

sommarvärmen

Idag har det varit grymt varmt ute, men skönt. Bestämde mig för att följa med till udden med Hanna och barnen samt Maria och barnen. Trodde det skulle bli livat värre med alla barnen men dom lekte så fint och Emmy höll sig i närheten av mig mest hela tiden. Behövde liksom aldrig vara orolig över att hon skulle springa ner till vattnet eller så, hon är inte allt för förtjust i att bada. När klockan närmade sig tre tiden så var det bara att bege sig till jobbet och här står jag nu.Väldigt lungt ikväll och jag håller på att smälta bort här inne. Puuh. Imorgon blir det jobb från 12-15 och sedan ska jag cykla till Hanna där jag ska spendera kvällen och natten. Det blir trevligt, sitta och prata lite när kidsen somnat och på söndag jobbar jag mellan 11-14.

M har börjat packa ner allt från köket i banankartonger, hittills har han fyllt 13 st (!) med bara porslin och annat grejjs. Gaaah. Blir en storrensning när nya köket kommer! Till veckan ska vi plocka ner det och hoppas på att någon nappar på annonsen på blocket så vi kanske får oss nån tusen lapp.

Inga kommentarer: