torsdag 25 juni 2009

Underbara älskade

Detta får bli lite utav ett hylllnings inlägg.


Det här är min underbara lillasyster som ställer upp för oss och är barnvakt titt som tätt när det krisar för oss med knasiga jobbtider eller olika ärenden som måste göras. Du är grym!

Inte att glömma, min älskling M som jobbar och sliter för att vårat hem ska bli beboeligt. På tre dagar har han hunnit med massvis som tex rivit väggar, tagit bort golv, öppnat upp en dörröppning. Han är duktig han. Och tack till Ronnie som hjälpt oss endel också. Guld värt!


Som sagt, nu bor vi ute i G-stad och det är mysigt att bo i hus! Idag har jag sovit till halv två, jobbade natten igår därför blev et lite länge. Så den här dagen har gått fort! Åkte efter många om och men till lägenheten och kikade på hur det ser ut är hemma och efter det så käkade jag och Emmy middag tillsammans med Elin och Alex. Gumman somnade vid 21 idag och vi skulle se film men M somnade i soffan efter allt slit idag. Jag har hängt tvätt, vattnat rabatten och städat lite. Mycket roligare att tvätta när man har tvättstugan i huset, det blir liksom inte ett helt projekt att dra sig till tvättstugan som det är hemma.

Nu när sommarvärmen äntligen är här så har jag insett att min garderob skulle behöva förnyas, så här någon dag (kanske imorrn) så ska jag in till stan och förnya mig lite. Någon kjol och nån topp ska nog följa med hem och lillasyster ska få vara med gumman undertiden så jag hinner kolla på något. Nu ska jag leta upp någon tidning, dra M till sängen och krypa ner och läsa lite. Hoppas på fint väder imorrn igen!

Inga kommentarer: