torsdag 9 juli 2009

Blir så less på detta väder. Vill ju vara utomhus och njuta i solen, men nej istället är det kallt, blåsigt och mulet. Kollade på bilder från i maj då vi hade några underbara dagar med sommarvärme, sååå mysigt det såg ut. Vi satt ute på altanen och gottade oss med fika i solen. Har sedan dess inte suttit därute nästan. Idag kommer köket och det är allt annat än klart hemma. Får sätta upp köket trots att inga tapeter eller dörrkarmar är klara. Golvet började vi lägga igår, det gick allt annat än bra. Hade verkligen behövt flytspacklas då huset är riktigt gammalt och allt annat än rakt någonstans...

Gumman sover sedan 10, jag har hunnit handtvätta lite Emmykläder (för lat för att springa upp och ner i tvättstugan) samt duscha och sminka mig. Nu är jag trött, hade suttit fint med en liten vila fast ja vet att det bara gör saken värre för mig. Ska istället förbereda inför lunchen, blir egengjord pyttipanna!

Jag vill hem!!!!

1 kommentar:

mela sa...

hehe, jag gillar att få blommor ;) dock händer det ju inte överdrivet ofta men man ska vara glad när det väl händer :D