lördag 4 juli 2009

gnällspikar är vi allihop...

Idag är det trist väder, har regnat lite grann här ute också. Emmy har varit en liten gnällspik hela dagen och jag känner att mitt tålamod börjar tryta. Beror tyvärr på att vi inte kan vara hemma hos oss, det finns ju liksom inte så mycket man kan pyssla med när man inte är hemma i sitt. Inte så att man kan rensa ur något skåp, städa desto mer eller så, blir mest att bara sitta och uggla eller vara utomhus. Har heller ingen lust att ta mig in till stan då det går så mycket pengar, för inte är det ju kul att gå utan att shoppa något.

Snart kommer väl M hem och muntrar upp mig förhoppningsvis!

1 kommentar:

mela sa...

Man måste få vara gnällspik ibland!

Jag förstår precis vad du menar, så är det med Maja också. Ibland sover hon jättebra men ibland har hon perioder som nu. Vaknar och gallskriker och har sen svårt att komma till ro igen. Känns inte så kul att "belasta" andra med det, sen är det stor risk att hon behöver mamma och pappa i detta nu :)