torsdag 13 augusti 2009

Nu har jag återkommit till livet. Har som ni vet jobbat 7 nätter i rad och har helt enkelt inte haft ork att göra annat än umgås med familjen den tiden jag varit vaken. Idag gick jag av sista nattpasset, sov till ett ungefär och sedan har vi käkat lunch, myst på hemma och sen gick vi till svartöstan där vi picknickade lite. Gumman var varm när hon vaknade från sin lunchlur men verkade inte så sjuk men efter vi kom ehm från picknicken så ville hon inte äta eller något och jag tog henne i min famn sittandes i matbordet och där somnade hon. Bar upp henne till våran säng där hon fortfarande ligger och sover. Ska ge henne en alvedon när hon vaknar och hoppas på att det släpper. Stackars liten. På lördag ska vi på 30års fest, men nu kanske det bara blir M som kan fara. Jag får stanna hemma och mysa med sjuklig liten, hon är ju faktiskt rätt mysig nuförtiden när hon är sjuk....

Nu ska jag gosa ner mig bredvid gumman och njuta av hennes närhet.

Inga kommentarer: