torsdag 6 augusti 2009

Nu har jag vinkat av gumman som ska sova hos sin farmor och farfar inatt utan oss för första gången (!). M ska dock vara där tills hon somnar så dom får se hur vi brukar göra vid läggningen för hon kommer sova där någon natt till efter det här då jag jobbar 7 nätter i rad och M börjar kl 6 på morgonen. Nu ser jag hur våran nya granne lastar in sina saker i sin lägenhet, hoppas han blir en bra granne. Synd att de som bodde där innan flyttade, började få bra kontakt med dom. Deras dotter är jämngammal med Emmy så dom hade ju kanske haft nytta av varandra i framtiden. Det är en yngre kille som flyttar in ensam. Kanske värsta festprissen. Huuu. Hoppas inte!

Idag har vi varit på stan. köpte några hårband till E, vilka hon vägrade ha på sig. Typiskt! Men jag ska träna henne :) hårsnoddar till mig och en doppresent. Nu ska ja lägga mig i sängen och vila lite innan jobbet kallar. Ha det gött!!

Inga kommentarer: