onsdag 9 september 2009

Emmy har vaknat, vi har ätit lunch. Eller JAG har ätit, hon petade i maten och sa "Näää". Verkligen kul att laga mat. Näää.Skit väder var det ute idag också, tänkte ju gå ut och leka men nu känner jag mig inte alls motiverad att gå utanför dörren. Emmy har ju iofs regnkläder men det har inte jag ....

Har ringt ett ångestfyllt samtal idag, nämligen till socialförvaltningen. Pratade med en otroligt tråkig kvinna om tog mina uppgifter och frågade lite om hur situationen ser ut med jobb och så. Fick bara veta att hon kommer skicka papper till mig om vilka papper jag ska ta med mig på ett möte som en socialsekreterare kommer ringa till mig om inom två veckor. Jaha, kunde jag inte fått veta direkt vilka papper jag ska fixa så jag har dom klara OM den där socialsekreteraren nu ringer ganska snart och vill ha mötet och på så vis slippa vänta med det möte för att alla papper inte är fixade. Nej så går det ju såklart inte till....

Nu ska jag diska undan lunchstöket medans Emmys leker relativt snällt med flyttlådorna som tar upp golvet i köket. Hon kryper in i dom och leker tittut. Ikväll blir det jobb och Emmy sover hos farmor och farfar, igen.

Inga kommentarer: