onsdag 9 september 2009

Ont i halsen

Har intagit sängläge framför idol med en kopp te, min hals gör sååå ont. Mina ögon tåras tillomed när jag sväljer. Så ont gör det! Har haft en mysig kväll tillsammans med ungdomarna på gården, haft besök av två boaormar som JAG hållt i och tillomed haft runt halsen och en av dom slingrade sig runt mina ben. Det var faktiskt inte alls läskigt! Emmy är hos farmor och farfar över natten. Måste dock in tidigt och hämta henne, redan vid 9 ska jag vara där. Så ingen sovmorgon för min del! Imorgonkväll blir det jobb igen och Emmy ska få åka tillbaka till farmor och farfar över natten. Ett jäkla rantande för henne :( Känns som att hon tar skada av det här, hon känns lite otrygg och har blivit otroligt "tuttig" och som sagt, vid läggning får hon nästan panik när jag lämnar rummet. Har aldrig sett henne eller hört henne skrika så som hon gör så det gör ont i hela mig. Usch...

Inga kommentarer: