tisdag 8 september 2009

Okei. Det var inte världens finaste lägenhet, hade mycket hellre tagit den på vretvägen där mysfaktorn var betydligt högre. MEN den här är betydligt större känns det som och billigare hyra. Såhär ser den ut:
Det lilla rummet ska bli Emmys, där var det färdigtapetserat med ljusrosa väggar så det känns rätt självklart :) Det andra sovrummet är väldigt stort, vette tusan vad jag ska fylla upp det med! Ska få en dubbelsäng av pappa iaf, och så ska jag ta med en av malmbyråerna. Sen får ja låna ett köksbord av Elin och Jonas, ska ta med stolar från de vita köksbordet vi har hemma (det är så rangligt så det slänger vi nog). Vilken soffa jag ska ta med vet jag ännu inte. Vill egentligen ha bäddsoffan eftersom min lillasyster ofta är och hälsar på och kanske vill sova någon annanstans än med mig, men vet att M också vill ha den för att den är finast. Om jag inte får ta den så tar jag soffgruppen. Blir nog bra vilket som! Sen är det saker som mattor, lampor, tavlor och lite sånt som man pö om pö får köpa...
Håller på att försöka lägga emmy sedan en timme tilkbaka, hon har börjat få värsta separationsångesten när man ska lägga henne även på dagen. Riktigt jobbigt, hon bara skriker rakt ut som om någon förösker ha ihjäl henne.....

Inga kommentarer: