onsdag 9 september 2009

Tack

Har verkligen svårt att slappna av, de senaste tre veckorna har liksom flugit förbi som en dimma. Har inte sett på tv alls, har verkligen ingen ro att sitta och bara glo. Blir bara att tankarna flyger iväg på annat håll. Min matlust har varit kass, har pga det gått ned ca 7 kilo och min motivation till något är lika med noll. MEN jag har livslust i Emmy, det är hon som får mig att ens stiga upp på morgonen, det är hon som får mig att laga lunchen som jag annars skulle skitit i, det är hon som får mig att ta mig ut genom dörren för att jag vet att hon behöver komma ut och röra på sig. Det jag vill säga är, Emmy är mitt allt och lite till. Sen att jag har många nära och kära i mitt liv också gör ju det hela ännu bättre. Tack tack och åter tack för att ni finns.

Inga kommentarer: