söndag 20 september 2009

Sådär ja, då var den här helgen över snart då. Varit hektiskt men trevlig! Idag har jag tillomed hunnit med att vara ute i naturen och njuta av det fina höstvädret med grillning och kaffesörplande. Härligt! Har nyligt lastat klart släpet tillsammans med pappsen. Fick två sängar och en stoooor spegel att ha i sovrummet. Perfekt till att stå och prova kläder framför! *loooove it* Goosh va trött jag är i kroppen av allt bärande. Har lite kvar men det är mest småsaker, det tar jag senare ikväll eller imorgon på morgonen innan det bär av mot lägenheten. Igår satt jag och delade på Emmys leksaker, då skar det i hjärtat på mig. Grät en tår men torkade den snabbt....
Pappa frågade hur jag kände nu när det var så nära, han som annars aldrig pratar djupare saker än nödvändigt. Sa att jag trodde att det här var en nystart för mig, ett steg mot en eget liv. Inte ett liv någon annan byggt upp åt mig. Jag ska klara det här, jag ska bygga upp mitt liv igen på mina egna villkor. Som jag vill ha det, som jag trivs med. Jag ska lära mig ta egna beslut, göra saker jag själv vill och ha mål som jag lyckas uppnå av egen kraft. Det här blir bra!

Har gjort mig klar för middagsbjudning hos Elin och Jonas nu. Blir mysigt att umgås lite!

Inga kommentarer: