tisdag 8 september 2009

Wohooo!!

Har blivit tilldelad en av lägenheterna! dock inte den jag verkligen ville ha, den här har jag inte vart och kollat på men jag ska ringa honom imorrn och kika innan jag bestämmer mig. Men wohooo! Det är ju great det här! Hoppas bara de godkänner mig som hyresgäst, måste dock skaffa mig en borgenman (min papi) eftersom jag har så olika inkomster varje månad och mest troligt måste förlita mig på samhället i form av bidrag från olika håll. Inte det roligaste men för en kortare period så är det så får bli.

Men ååååh så skönt det känns!! Ja som ni ser, jag sover inte ännu...sover knappt nått om nätterna igen, blajj.

2 kommentarer:

liisa sa...

Vad skönt för dig att ha boende fixat, hoppas lgh är fin! Och hoppas verkligen att saker och ting med M blir lättare snart. Tänker på er. Kram

Sansis sa...

Liisa: Ja det känns bra. Håll en tumme för att den är beboelig iaf. Jag hoppas också att det reder ut sig sakta men säkert mellan oss, vill inte se han må så dåligt och för Emmys skull. Vill att han nbörjar vara med henne snart...