måndag 7 september 2009

Segare än segast!

Den här dagen har varit segare än segast. Tog oss inte utanför dörren förräns efter två tiden, lekte lite ute på gården och sedan begav vi oss mot jobbet där p-möte väntade. Emmy fick vara med under mötet och hon skötte sig utomordentligt, gofisen! Fick skjuts hem av en jobbarkompis som också har barn o därav bilstol till Emmy. Mycket skönt att slippa bängla med bussen sådär sent. Släpptes av på Coop och handlade lite och promenerade sedan hem och fikade kvällsfika och la gumman för att sova, vilket jag trodde skulle gå snabbare än det gjorde. Efter drygt en timme trodde jag att jag skulle gå i taket, hon kastade tutten, ville ha vatten, kastade ut kudden osv osv. Till slut somnade hon dock och jag kunde andas lugnt och fint. Tappade upp ett bad och slängde mig ner i det, skönt! Nu är det kväll och jag ska väl börja röra mig mot sängen, zappa lite med kontrollen och se om jag hittar något sevärt ikväll. Imorgon måste jag in till stan och fixa med bankärenden. Suck. M är allt annat än samarbetsvillig just nu...blir alldeles matt i huvudet...

Inga kommentarer: