torsdag 22 oktober 2009

Idag kom lilla hjärtat hem. Äntligen! Vi har haft en otroligt mysig dag tillsammans. Bara varit hemma och myst. Vi har läst sagor, ritat, fikat, varit till affären och busat i sängen. Nu på eftermiddagen kom även Elin, Jonas och Alex och åt middag med oss och lekte lite innan det blev sovdags. En kanondag helt enkelt. Fick avsluta dagen väldigt mysigt. Emmy ville inte alls gå och lägga sig utan ställde sig bara upp i sängen sin och grinade och sa "inte ova" (inte sova) fast jag låg i min säng bredvid henne som vi brukar göra. Satte mig då på golvet brevid henne och höll hennes hand och sjöng för henne och hon somnade på mindre än 10 minuter lugnt och stilla. Mysigt som tusan så jag fick tårar i ögonen. Min skatt.

Imorgon väntar en ny dag, blir nog ganska lik denna då vi inte har nå pengar att röra oss med så det blir billiga aktiviteter som att vara ute eller inne och leka. Nu ska ja värma på lite tévatten och mysa upp mig i soffan framför något bra program.

Inga kommentarer: