onsdag 21 oktober 2009

Ja nu var det ett bra tag sen sist. Har inte mycket ork kvar till annat än vila när jag väl får tid över. På två veckor har jag jobbat 90 timmar ungefär på två jobb och haft Emmy också. Så ja lite sliten är jag nog allt. Men det är bara att köra på, inte känna efter för då tror jag nog att jag faller med huvudet före. Nu blir det ett tredje jobb också, känns lite drygt med tre jobb men inte ens 75 % skrapar jag ihop. Jaja jag ska som sagt vara glad att jag har något iaf.

Imorgon kommer gumman hem. Har saknat henne fruktansvärt. Tillomed grinat på jobbet efter henne när jag stått i min ensamhet på kvällen och tittat ut genom fönstret på macken och funderat hur hon har det hos pappa. Lyckades dock springa på M och gumman hos Mia medans dom höll på och fota henne inför något jippo. Inte riktigt meningen men det blev som det blev, det gjorde mig glad samtidigt som lite ledsen att träffa henne sådär hippsvipps. Kändes dock lite onödigt då hon först blev väldigt glad och sedan ledsen när jag gick. Försöker att inte ses när vi har varannan vecka, just för att inte förvirra henne ytterligare såhär i början.

Men som sagt, imorgon kommer hon hem och jag vette tusan vad vi ska hitta på i veckan. Hoppas på att kanske kunna fara och hälsa på hos morfar så dom får leka lite med gumman. Så mysigt att se dom tillsammans. Hade tänkt ta en liten skogstur och så blir det nog en stadssväng någon av dagarna. Har ju kunnat planera mitt schema så jag sällan jobbar alls n'r jag har Emmy, det känns bra. Men visst, kommer det extra pass så tar jag ju dom också. Som nu på tisdag tex så kommer jag jobba på gården. Får se om det blir första natten Emmy får spendera på dagis eller om jag lyckas få barnvakt dom få timmarna istället.

Nu ska ja krypa ner i sängen. Imorgon blir en bra dag med min älskade lilla tjej.

Inga kommentarer: