torsdag 8 oktober 2009

Varit fullt ös sedan E kom hem från pappa. Efter att hon sovit en två timmars lur på förmiddagen så käkade vi lunch och sedan begav vi oss mot Hanna och barnen där det väntades bus och lek hela dagen lång. Vi kom hem 18.30 och hon somnade 19. Något trött tjej. Får se hur natten blir, om hon kan sova i sitt rum själv nu. Om inte så får jag väl bära över hennes säng till mitt rum igen. Men håll tummarna! Imorgon ska vi in till stan med Elin som ska shoppa lite. Vi ska följa med som smakråd och lunchdejta på Café Fröjd. Nu då, ja jag har ju ingen tv än heller och på min dator kan ja inte se webbtv för den lägger av efter någon minut. Blir till att sitta och nörda mig på nätet hela kvällen misstänker jag.

På lördagkväll kommer lillasyster hit, längtar massor! Ska köpa massa godsaker och mysa till en film kanske.

Inga kommentarer: