tisdag 10 november 2009

Jag har kännt mig upp och ner hela dagen. Minst sagt. Slagit ihjäl någon timme på att prata i telefon med Hanna under dagen, beklagat oss över våra superkinkiga barn. Den här dagen har sugit musten ur mig och jag är glad att jag bara har ett barn förtillfället....Nu har gumman fått bada och se film, det fick henne att bli lite lugnare. Men fortfarande sliter hon i mig så fort jag går ifrån henne, sitter jag ner någonstans så drar hon mig i handen och ska ha mig någonstans. HELA tiden. Nu har jag flyttat alla hennes kläder från byrån i hennes rum till garderoben i mitt rum för att slippa hennes utbrott över att hon inte kan klä på sig själv. Har även tagit undan alla filtar vi haft framme, av samma anledning.

Har tagit fram kycklingen från frysen. Idag blir det wokade grönsaker, kyckling och ris. Ska städa upp lite här, emmy har dragit ut det mesta ur sitt rum till vardagsrummet. Får besök om en stund, ska bli härligt att sitta och prata lite och dricka kaffe innan middags och kvällsbestyren ska tas tag i. Vi ser ju om jag lever senare....

Inga kommentarer: