tisdag 10 november 2009

Vet inte riktigt vad det är med henne, hon somnade strax efter åtta igår kväll. Hon sov någon timme och började sedan vakna och ha sig. Så fortsatte hon göra under natten också, ungefär var 15:e minut. Ja, jag höll på att bli tokig...slet mitt hår och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Inget verkade hjälpa, gav henne en supp för hon grät och verkade ha ont någonstans. Vid femtiden somnade hon äntligen en längre stund, halv sju vaknade vi och hon kunde inte somna om. Jag däremot känner mig som ett vandrande lik. Blir inget dagis idag, suck. Hade mer än gärna lämna henne där nu känner jag, så jag hade fått sova lite. Men, eftersom jag inte riktigt vet vad det är med henne så vågar ja inte lämna henne där.

Ringde dagis och pratade med dom. Tydligen så är det en av pojkarna på hennes avdelning som fått svininfluensan, det går ju vattkoppor där också. Hoppas det är varken eller, att det bara är nån tand som ska komma. Hon beter ju sig ganska så exakt som nu varje gång det är påväg nån tand....

Inga kommentarer: